2011. február 8., kedd

Hétfő:

Hál' Istennek csak 10:00-re mentünk suliba, de így sem sikerült korábban elindulni. Az időjárás nem kedvezett, mert -20°C fokot mutatott a hőmérő. Ellenben jó is volt benne, "hét ágra" sütött a nap. Úgyhogy mi volt az "Ice Sunglass Team". :) Ezt a hetet nem a suliban, hanem egy, a sulihoz tartozó épületben kezdtük, ahol animáció készítést fogunk tanulni 2 hétig. Ez egy régi bányánál/bányában van. Nagyon hangulatos volt: sütött a nap, a hó csillogott és Mi egy fa hídon mentünk át. :)
Az animáció készítés nagyon izgalmas, de kicsit nehéz is. Viszont időnk az volt, hogy egész nap az ismert közösségi portálon postoljunk és beszélgessünk rég nem látott vagy éppen mellettünk ülő ismerőseinkkel. :-D
Mire hazaértünk teljesen szétfagytunk.... a -25°C fokot nem éreztem ennyire hidegnek. :/
Este angolul activity-ztünk, majd Atiq-nál szerettünk volna megnézni egy mesét, de sajnos a szoba ajtaja közbe szólt. Röviden annyi, hogy kijöttünk a szobából és Én becsuktam az ajtót, az pedig automatikusan bezáródott. A kulcs a szobában volt. Nem tudtunk bemenni érte. Holnap reggel tudják csak kinyitni neki. :( Ezért Kumail-nél alszik.

Megittam egy Atiq-féle kávét és úgy felpörgetett, hogy 23:30-kor átrendeztem a szobám 2x. :)

csókacsalád

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése