2011. március 5., szombat

Hát -gyorsan- eltelt ez a két hónap.
Az utolsó héten ismét kisfilmet készítettünk. Ezt egy pályázatra csináltuk. Kis nehézségek árán, de kész lettünk vele. :) Kumail mindennap elmondta, hogy ez az utolsó hétfő, kedd, szerda.. stb. Így jobban fájt. Nagyszabású búcsú bulink nem volt, mert sajnos mindenki hamarabb utazott el. 1,5 hete Collins és Soile, csütörtökön pedig Atiq. Rá nagyon haragudtunk, mert el sem köszönt. Úgy viselkedett, mint egy óvodás.... :/
Tehát az utolsó napjainkat Oscar-ral, Kumail-lel és Jonas-sal, jah és persze a "csere csapattal" töltöttük. :D Nagyon rossz volt. Jonas velünk volt egész héten, aminek nagyon örültünk. Annyira fantasztikus embert ismertünk meg benne!! Szeretjük! Az utolsó estén csak olyan dalokat hallgattunk, amik meghatározták az itt létünket. Küszködtem a könnyeimmel, de nem bírtam. Olyannyira, hogy Oscarnak a pólójába kellett tennie a macimat, hogy átvegye a parfümjét. Avval aludtam. A mécses végleg akkor törött el, mikor kilépett az ajtón. Álltunk a lépcsőházba és zokogtam a nyakába. Úgy köszöntünk el, hogy: "Hamarosan látjuk egymást."
Szombat reggel utazott Kumail Helsinkibe a családjához, de előtte bejött elköszönni.
A nap egy részét pakolással töltöttünk.
Rossz volt arra gondolni, hogy ez az utolsó éjszakánk. Éppen most küldött Oscar egy üzenetet Facebook-on, Kumail pedig egésznap hívta Juditot... :'(
Nem tudunk elszakadni. Hihetetlen.
Én akkor döbbentem rá minderre, mikor számomra az egyik legfontosabb emberről kiderült, hogy munkát kapott külföldön. :( Örültem és szomorú is voltam.

Rengeteg élménnyel, tapasztalattal és nem kevés baráttal gazdagodtunk. Minden és mindenki nagyon fog hiányozni.

Köszönünk mindent!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése