2011. január 25., kedd

Hétfő:

Megkezdődött az utolsó hetünk a rádió stábjával. Szomorúak vagyunk, mert megszerettük őket és nem akarunk máshova menni.
Mára nem terveztünk Dórival mást csak ismét lazítást a hétvégi lazításra. :-D Judit bement a suliba, hogy elsajátítsa a filmvágás művészetét, ami ugye nekem sem lett volna hátrányos.. :)
Éppen mikor indultunk volna az usziba Judit telefonált, hogy holnap van a "4 euróból 4főre" című rádiós adásnak a leadási határideje.. :S Mondanom sem kell, hogy nem mentünk sehova... ill. mentünk a boltba.. forgatni és megvenni a hozzávalókat a bundáskenyérhez.
Mindenünket összeraktuk Dorotival, de olyannyira, hogy az okosságoktól, a nyelvtudásunktól és leginkább a füsttől beriasztott a füst jelző... :D Jól indult a nap.
A végén már felvettünk minden zörejt, hogy legyen hanganyagunk.
A tűzoltók lemondása után elindultunk a suliba, hogy megvágjuk a megvágni valót.
Több kevesebb, inkább több utó-felvételt készítettünk, így sikerrel túl vagyunk a problémán. :)
A csajok egymás és saját feszültségük levezetése érdekében elmentek edzeni. Én továbbra is a tunyulósok pártját erősítem. :D

Viszont hasznosan töltöttem a tunyulást. Igen, lehet hasznosan is tunyulni. Készítettem egy közel 4 perces videót az elmúlt 2 hét kép anyagából. Amint lehetőség lesz rá feltöltöm valahová, mondjuk youtube-ra és mindenki megnézheti. :D

csókacsalád

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése